Heeft u een klacht?


Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd kosten om uw kost te behandelen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
 
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Tri-UMF B.V./Goedkoopste Kinderbedden bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Onze gegevens:

Tri-UMF B.V.
J.C. Beetslaan 163B
2131 AL Hoofddorp

Telefoon: (023) 528 12 44 (tijdens kantooruren)
E-mail: info@goedkoopstekinderbedden.nl

BTW: 817156331.B01
Kvk: 34259492
Reknr: NL 55 INGB 0657361046